Hejsan

Precis ätit en macka med apgo räkröra! Mätt som bara den blev jag med :)

Idag skulle Monica vart här (jimmies mamma) men de blev ändrade planer så vi åkte ut till Lycke ist. Hjälpte mamma å måla i ett rum hon håller på å fixar i. Måla kanske i 5 min för sen va vi klara... Haha... Men ändå! ;)

Emma och Sofie va ute hos mamma med så Linnea blev överlycklig och lekte med dom :)

Va å träna i morse och de va ett riktigt gött pass! Gjorde mer... Vad kallar man de? Mattövningar? Man ligger på en sån där matta och kör lite övningar iaf... Känns i bena nu redan! Gött! :D

I mon ska jag försöka ta mig till tårtdecor efter jobbet. Glömde av de i lördags och idag e de stängt...

Men nu ska jag å Linnea ut å leka i sandlådan!
Hörs senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback