Hellu torsdag!

Får se om de går att publicera inlägget idag. Verkar inte ha nån bra 3G just idag...

Sitter ute och ätit min lunch :) har fleecejacka på mig så de e gött!
Hörde att de skulle snöa i helgen. Hoppas de hinner ändras isåfall. Nu vill vi ha vår! Värme och Goa dagar så man kan längta till sommaren och havet. Låter la inte fel? ;) och semester... Goa semester!!! va jag längtar dit med... Få sova lite längre på dagarna. Frukost på balkongen. Mysigt...

Tror jag håller på att bli dålig. Ont i kroppen och hängig.
Läste förresten på anslagstavlan på linneas dagis att de går magsjuka där nu... Kul.... Hoppas hoppas HOPPAS hon slipper! Hon lär ju få de lagom tills hon fyller år säkert... Hade vart typiskt. Men förhoppningsvis så slipper hon!

Men de jag skulle sagt va att jag ska ta de lugnt med träningen. Man ska ju lyssna på sin kropp, som de så fint heter... Hehe...

Ne nu ska jag ringa Jimmie!
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback