Helvete vad trött man ska va då

Vet inte om jag la mig för sent igår eller om jag sovit för lite dom senaste dagarna men jag e helt slut...

Linnea somna strax innan 9 igår och vid halv 2 kom hon in till mig och ville ha vatten... Upp och ge vatten och sen sova igen, med Linnea bredvid mig.

Ska till tandläkaren idag med. Heeeelt glömt de i morse så har ingen tandborste med mig. Får väll köpa en där. Känns ju så där att lägga sig i stolen med lunch i hela tänderna. Hehe... Tog cykeln i morse med. Så får cykla som aldrig förr efter jobbet. Ska va där kvart i och jag slutar halv...

E bara vanlig kontroll som man gör 1 gång var 1,5 år. Eller e de en gång varje år? Jaja... Jag kommer inte ihåg...

Nu e vi faktiskt inne i april och jag ska börja planera Linneas kalas! Jihooo! ;)
Vet vart vi ska vara nu iaf. Och vad för tårtor vi ska ha. Hur många som vi ska bjuda. Sen får vi la se hur många som kommer.. :)
Skicka inbjudan å så snart kanske?
Vet bara inte vad vi ska bjuda på för mat. Jimmie tyckte korv med bröd. Men jag känner la så där för de...
Vi får se!
Nu blir de jobb snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback