Hjärna urfunktion, panik och lite bak kanske?

Vad jag velar till de. Beställde varor till jobbet i måndags men så vela internet så de avbröts. Så jag loggar in igen, på den andra datorn och gör ny best.
Då blir de dubbel beställning så jag får dubbelt av allt! Suck. Ringer kundtjänst och dom försöker hjälpa mig men de går inte. Dom säger att dom ska kolla närmare på detta så jag ska ringa på tisdagen igen. Gör de och dom har fortfarande inte fått in nån order från mig... Ringer idag och de har inte kommit nån order heller. Så jag ska säga om allt ist och ta beställningen på telefonen.... DÅ visar de sig att jag har ringt till fel ställe. Alltså fel kundservice!!! Suck....
Ringer till rätt ställe och förklarar allt och hon jag prata med var jätte snäll och fixade allt för mig så jag slipper få dubbelt av allt! Haha... ( nu kan jag skratta åt de )

Höll på att få panik. Tur de löste sig! :) och tur dom va så snälla på båda ställena.

Idag är det gött väder med. Blåser lite bara men annars jätte gott! :)
Jimmie jobbar sent så han e inte hemma för ens vid halv 7 skulle jag tro... Vad ska vi hitta på idag då?

Kan inte tänka känner jag ... Haha... Får ta de sen. Va iof längesedan vi va i fontin? Äh vi får se...

Börjar dra ihop sig för kalas för L med :)
Hoppas på gott väder! Hade vart gott om man kunde göra klart allt. Tårtan mm så de bara va å vänta på rätt dag... Men den lär ju inte bli så god om man gör den nu ;) hehe...

Funderar på att göra tårtbottnarna nu så man har klart dom. Kanske vi kan göra idag? Hade vart kul :D

Oj nu ska jag jobba igen!
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback