Ingen snö

Kolla vädret igår kväll och de är INGEN snö på g :) Så nu säger vi att de e så! Haha... Fortfarande minus på morran när jag cyklar till jobbet men de står jag ut med om de e så här fint väder på dagarna!
Hoppas de e fint väder på linneas kalas-dag med så vi kan sitta ute :)

Köpa vårskor snart då :) Har kvar mina från förra året men dom är sååå söndriga och äckliga. Lyckas alltid gå sönder mina skor. Ett under att mina vinterskor e så hela som dom är. E nog för att jag va sängliggandes nästan hela december... Haha!

Idag får de bli träning även om jag e trött. Sa till Linnea i morse att i morgon kan vi sova länge! :) Hon va oxå rätt trött... Inte konstigt att jag har vart trött denna veckan då jag igentligen lagt mig en timma senare än vad jag brukar. Och sen upp kl 5.30.
Idag ställde jag kl på 05.15 men gick ändå inte upp för ens vid 05.50... De gick inte. Sen blev man stressad till förskolan och sen stressad till jobbet... Ingen bra rutin. Linnea blir verkligen inte rolig när man e stressad. Hon känner av de så bra och gör allt tvärtom... Då blir man ännu mer stressad, och irriterad dessutom... Ingen bra kombo!

Oj nu får jag jobba igen!
Skönt med fredag! :)
Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback