Instagram

Ska snart borsta tänderna och lägga mig. "ska bara" innan... Haha

Va å handla lite smått och gott med Hanna på maxi förut. Va längesedan jag va där! Haha... Handlar (tydligen) alltid på grossen nu för tiden...

Behövde massa saker. Va tomt här hemma!

Har funderar på att skaffa instagram. De ska ju va skoj :P kanske fixar de i mon.. Eller? Kanske räcker med bloggen. Vi får se!
Har inte riktigt vetat vad jag ska skriva här den senaste veckan känns de som. Känns som jag skriver om samma saker hela tiden... Jävligt trökigt....

Kom på att i förra inlägget skrev jag: Gick till jobbet idag.
Klart jag gick till jobbet men jag mena mer att jag gick, inte cykla eller tog bilen... Haha... Lät lite skoj när jag såg de nu i efterhand...

Va på apt förut å jag tycker de e så tråkigt. De e tråkigt för att de måste vara så sent på dagen...

I morgon ska jag till ett ställe och kanske beställa tid för tatuering!!! Wiiii!!! De ska bli så skoj! Får se vad de blir denna gången. Eller vilken de blir, rättare sagt... :P har ju ett par stycken jag vill ha.

Ne! Borsta tänderna va de!! :)
Hörs i mon!
(bild: Linnea hemma hos Hanna på den roliga studsmattan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback