Kalas, kalas, iPhone 5 och bilder

Äntligen kommer jag in på appen blogg.se... Har Inge funkat innan. Väldigt störande!

Idag är de Justin Bieber som dom pratar om hela tiden på radion. Min brors dotter skulle dit (stockholm) och titta på hans konsert och även 2 av mina kusinbarn. Fräckt :) Lät ju vara hur stort som helst gissar jag på!

Nu har helgen passerat med :)
Kalaset blev väldigt bra tycker jag. Linnea fick MASSA fina saker. Hon är hel nöjd.

Men eftersom de e idag hon fyller ska vi ha kalas hemma med. Bara ett litet med tårta och bara vi. (Kanske att Hanna å sten kommer) :) jag ska baka en as fräck tårta! Den e fräck på bilden iaf så vi får väll se hur den blir när jag e klar! Haha... Bild kommer!

Men som sagt, kalaset i söndags va jätte bra! Linnea Jesper och Theo sprang runt och blåste såpbubblor ;)

Ne nu ska jag snart jobba igen!

Förresten ! Märks de att jag bloggar från min iPhone 5? Haha... Den e så fin.. Hihi...

Nu ska jag jobba! ;)


Kommentarer
Bakande Sara säger:

Så härliga kalasbilder :)

2013-04-26 | 11:55:55
Bloggadress: http://bakandesara.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback