Några as och blandade känslor

Blir så irriterad på alla filmer/foton som publiceras på Facebook där de är barn och/eller djur som plågas. Sjuka människor som gör sånna här saker gör att man bara vill göra likadant på dessa "människor" med.
Den senaste där en hund kastas ner för en balkong några våningar upp. SJUUUUKT! Vill kräkas! Hur kan man göra så? Blir så less. Vill snart inte ha fb för jag vill inte se dessa filmer/foton.

Så. Nu fick jag skrivit av mig lite... (era as!!)
Så, nu e jag klar...

Till nått roligare;
MIN TELEFON HAR KOMMIT!!! Jääääääääääääj!!!!

Ska hämta den senare idag. Blandade känslor kan jag erkänna! Haha...
Men mest roligt ska de bli :)

Se om jag hinner med en promenad idag med. Gymmet kan jag nog glömma. Jimmie ska ju spela innebandy ikväll så jag får va hemma med L å mysa.
Kan ju erkänna att börjar de regna så känner man ju inte direkt gå ut...
Cykla ju till jobbet idag iaf. Lite träning där :). Jimmie laga kedjan igår för mig så nu kan jag cykla igen!

Fick ett tråkigt samtal i morse som jag blev lite nedstämd av. Men man ska se allt positivt (eller?) så jag försöker tänka på annat och inte fokusera på de samtalet.
Man ska ta vara på livet här och nu har jag lärt mig. (oh så seriös jag bidde då!)

Jaja... Konstig dag idag. Men ändå go på nått konstigt sätt. Får skylla på vädret. Haha...

Nu ska jag jobba dom sista timmarna så jag kan cykla å hämta Linnea :)
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback