Påskhelgen

Måndag:
Idag alltså... Hehe..
Åkte och träna i morse med Jessica sen hem och duscha. Jimmie åkte till havet med Molle och fortsatte med bryggan. Jag å Jessica å barnen åkte till Kungälv för jag skulle kolla på skor till L, vilket jag hitta som hon ska få när hon fyller år :) med Pippi på! :) lyckades köpa dom med när hon inte såg! Hehe...

Sen tog vi en promenix bort till fästningen och köpte glass till barnen.

I eftermiddags skulle jag bjuda dom på middag. Gick ju sådär. Blev inte färdigt och vi blev mer och mer hungriga... Så vi tog en promenix ner till Viking och käkade där ist... Hehe...

Ikväll va jag och Linnea hemma hos pappa och sa hej. Hämtade även mitt bilbatteri så nu funkar min v70! Som jag saknat den! :)

Nu e klockan as Mycke så nu ska jag bannemej sova! Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback