Simkort

Skulle fixa min telefon igår kväll när L somnat. Kände att jag vill ha min nya nu. Gjort klart allt å ska bara sätta i mitt simkort. De visar sig att de e för stort! Störande! Så jag fick inte satt igång min nya telefon. Sånt tycker man ju att dom måste säga när man beställer en ny telefon. Jaja... Får åka till en telenorbutik å fixa ett någon dag.

Precis komit hem från jobbet nu och ska äta mellanmål med L.
Sedan ska hon hem till Kennie och Ellenor medans vi e på föräldramötet.
(hon står redan klar i hallen och bestämmt att hon ska ha klänning och tofflorna och den nya jackan på sig)

Sa till henne att vi ska gå senare. Inte riktigt nu... Hehe...

Ne nu ska vi äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback