Tårta, strejk och lite trött

Hello där ute!

Igår fyllde ju Linnea 3 så då gjorde vi en till tårta som vi skulle fika på. Hanna Jesper Jessica Theo och Viktor kom förbi och hjälpte oss att äta av den :)
Blev lite kalas till med kompisar. Men barnen va mer intresserade av att leka än äta tårta... Haha...

På kvällen fick även Jimmie lite tårta när han kom hem.

Idag ska jag på fackmöte. Kennie tar Linnea så länge så jag kan gå dit ifred :) blir antagligen strejk på måndag. (Skönt med ledigt ;) haha)
Men jag har vart så trött nu i en veckas tid så jag vill bara sova... Blir helt klarvaken på kvällarna och kan inte sova. På morgonen e de som om jag bara sovit en timma. Och på förmiddagen ska vi inte prata om. Skulle kunna somna direkt, om jag kunnat.
Har väll nån förkylning som ligger å väntar på rätt tillfälle att ploppa upp. Har liiiite ont i halsen och oftast när jag e förkyld så börjar de så... Vågar inte träna heller riktigt... Hört att de e farligt om man har ont i halsen. Nån som vet?

Men iaf! Hemma ska jag va på måndag. Kanske längre, beror ju på strejken! Och onsdag nästa vecka är de första maj. Då e man ledig igen :)
(Älskar våren! Haha)

Löning denna vecka med. Inte alls en dag för tidigt!

Ne nu ska jag jobba snart igen. Snart dags att cykla hem :) hoppas att jag slipper regnet...
Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback