Tisdag fin dag

Linnea ligger i mitt knä och jag hoppas hon ska somna snart... Dels så e jag ap-hungrig och sen ska vi ju upp tidigt i mon med...

I morse fick jag inte upp henne. Jag prata och klappa henne på huvudet men hon röde sig inte ens. Ibland kan man ju iaf få ett skrik eller iaf lite rörelse! Haha... Så vi va hemma idag faktiskt.. Linnea fick sova ut och jag gick upp halv 6 ändå... Va ju tvungen att ringa bemanningen och dagis och när de va gjort så kunde jag inte somna med en gång... När jag kände att nuuuu somnar jag... så hörde jag att L gick upp...

Och nu sover hon nog i mitt knä. Vänta lite till så hon sover riktigt när jag bär in henne :)

Äta duscha och bädda inne i sängen. Ååååh... Kom på de nu att jag har ju tvättat de idag och inte satt på något nytt... Suck...

Vart och tränat nu i Kungälv så behöver verkligen en dusch nu känner jag...

Får skriva mer i mon :)
Ha de gott!

Bild från idag vi käka jordgubbar på balkongen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback