Tjääääna

Vill ha min nya telefon nu. Längtarrrr!!!

Idag åkte vi ut till Lycke å hälsa på pappa som va barnvakt åt Jesper. Alexander och Jennifer va oxå där.

Linnena va glad att hon fick leka med Jesper och han va lika glad tror jag! :)

Fika lite och sen gick vi bort till lammen. Träffa på Marie som höll på å fixa med hästarna. Linnea blev superlycklig som fick ge godis till dom. Hon viska till mig att hon ville rida men de gick inte riktigt för hästarna kunde inte nu, sa jag.
När vi vart och kollar på dom små lammen så gick vi hemåt igen och då kom Annika ikapp oss med sin häst så Jesper och Linnea fick ridit varsin gång hem. Så hon fick rida tillslut ändå :)

När vi kom hem till oss igen efter att vi ätit middag så fick jag lust att baka. Så jag och Linnea slängde ihop en rulltårta som blev (tyvärr ;) ) för jävla god! Smaka varsin bit och resten skulle jimmie ta med till jobbet i mon.
Drömrulltårta med sån där god kräm i.

Helgen går så fort. Känns som man inte fått gjort nått... Fast de har man ju.. Jaja... Veckorna går fort! :) snart helg igen. Å då blir de kalas för L.
Tänkte beställa gött väder då med. Ok? Inget regn så vi kan va ute hade vart perfekt. Sol och värme hoppas jag ingår med ;)

Snart sängen för mig iaf! Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback