Våååår!

Idag är de vår ute! Härligt! Kände de redan i morse när jag gick till jobbet att de va riktigt skönt ute!! Kedjan på cykeln hoppa igen igår så jag fick gå idag. Gick genom skogen så de tar bara 15-20 min? Eller nått sånt :) perfekt!

Vad tycker ni om min "nya" blogg då? Haha... Jag är INTE klar kan jag ju säga... Orka inte göra klart de igår. Blev hungrig och trött och klockan springer oftast iväg väldigt fort när man sitter där å grejar.. Får se om jag kan fixa de ikväll, om jag hinner.

Hämta min nya, snygga, telefon igår med :D har inte installerat å startat den än. Vill helst ha nått skal till den innan jag ska använda den och sen vill jag läsa lite hur man installerar den. Jag fråga Jimmie men han svara: De e bättre med samsung för då behöver man inte koppla ihop den med datorn och så!! (han vill ha en samsung nästa gång... Haha)

Idag blir de träning. Har vilat i 2 dagar nu så nu e de dags att köra igång igen! Hehe... TAGGA ! ;)

Nu ska jag snart jobba igen! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback