Ångest

Sitter och väntar in tiden. Ska snart till jobbet... 4veckor har gått jätte fort och dom har vart helt underbara!! Vill ha 4v till... Haha...

Ne men tillbaka till gamla rutiner som är både bra och tråkigt. Tråkigt att gå upp 05.15 på morgonen (05.45 när inte jag ska lämna Linnea) dom bra har jag lite svårt att se just nu, men de kommer... Hehe....

Innan jobbet idag ska jag till Ytterby hemmets kök och hämta varor så jag klarar mig till torsdag då jag får varor. Bra de!

106 dagar kvar till Spanien! De närmar sig. Och snart är det jul. Lite att se fram emot. :)

Fast sommaren är ju inte över bara för att semestern är slut. Eller hur?

Ne nu ska jag packa lunch låda.
Hörs under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback