Äntligen fredag!

Har tittar fejan och instagram och inget kul har hänt där sen jag kolla sist så det blev till att skriva ett inlägg här ist! De va väll roligt? :)

Äntligen fredag! Idag blir de tacos och fredagsmys med Linnea! :) Jimmie ska till Vänersborg. Har 2 filmer jag vill se i helgen så får se om jag får tid att se dom. Kommer inte ihåg va nån av dom heter just nu... Haha!

Handla ska jag göra idag med. Lite yoghurt å annat smått och gott. Nått fredagsmys till L med. Så blir hon nöjd framför Bolibompa ikväll!

Igår kväll åkte jag å Hanna till Liseberg och spela och titta runt. Igår hade vart den perfekta dagen om man ville åka mycket. Ingen kö någonstans! Hade jag haft pengar så hade jag åkt dit idag med Linnea och åkt massa. Men de får vänta tills lönen kommer. Får hejda mig lite. Ska ju åka med skärgårdslinjen om en vecka (ska bli så kul!)
Plus köpa nya framdäck till min bil.

Jag vann inget igår förresten. Hanna vann lite men hon spela lite mer än mig med! Haha... Fick köpt mig en fräck mössa som jag kan ha i höst/vinter :)

Älskar fredagar. Man har hela helgen framför sig. Arbetsveckan bakom sig. Hihi... Nu tryter de i fantasin om vad jag ska skriva så jag får skriva mer senare eller i mon!

Instagram; josseefina
Uppdaterar mer där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback