Aug. 23, 2013

E så taggad för att sälja i morgon. Ska bli kul! Har en del att förbereda idag. Men de e bara roligt. Ska bland annat till Ikea. Ska även till Jimmies jobb och hämta min bil. Han tog den i morse så byter dom framdäcken på den idag (äntligen!! Bara väntat i 100 år...)

Sen i kväll ska jag å Linnea till Lycke igen (va där igår med) Linnea ska sova över där så jag kan sälja i lugn och ro i morgon. Då blir det middag med pappa/morfar ikväll. Kräftor kanske???? Höhöhö.....!

Igår va de riiiiktigt fint väder! Sommaren var tillbaka! Och det verkar som det är så idag med! Lovley!! Käka middag i Lycke igår på altan. Vi köpte med oss glass och hallon/blåbär som vi åt efteråt. Hoppas det blir lika fint väder i morgon.

Annars i helgen ska jag vila. Känner att jag behöver det. Även Linnea tror jag för hon va snorig i morse när hon kom upp stackarn. Bara väntar på min tur. Känner i huvudet att de e nått på gång. Och halsen. Jäääääj..... Not.

Men vad gör de när det är fredag! Så himla gött! Och snart slutar jag. 1,5 timma kvar! Ska bara ha rast till 12 först. Sen e de 1,5 timma kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback