Fiskpinnar

Igår till middag gjorde jag fiskpinnar och mos. Å fi fan va gott de va. Har inte ätit de sen jag vet inte när... Flera år sedan säkert! Så de fick bli de till lunch idag med. Mumma! Fast jag åt inte mos utan pasta. Jimmie å Linnea fick moset.

Onsdag idag ja. Fick för mig att de var torsdag förut och tänkte: Yes! I mon e de fredag!!! Tills jag kom på att de bara e onsdag... Blä va denna vecka går sakta. Ändå ska vi inte göra nått speciellt i helgen. Bara längtar ändå... Haha! Gött å va ledig och va hemma med familjen :=)

Lönen kom igår med. Den älskade lönen! Som försvinner lika fort ibland känns det som... Men fick fixat räkningar och så med de nya kontot igår. La i de nya kortet (skit fult..) i plånboken. Ska man lära sig koden där med. Men tror jag har koll på den. Än så länge iaf! Haha!

Idag ska vi (linnea) ut och cykla igen. Vi cykla en kortis till stora lekplatsen igår men idag blir de längre. Hanna ska med oxå :)

(Kom på att jag måste handla idag. Behöver ost så då måste jag ju använda mitt nya kort!! Spännande!! Haha)

Ne nu ska jag spana hundar på blocket och fantisera om vilken jag ska köpa! Haha... (Ja, jag vill ha hund... Nån dag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback