Kalas

Jag e så töntig men Linnea kändes så stor idag när hon skulle på kalas hos dagiskompisen Majken. Först när vi kom dit va hon lite blyg och ville inte att jag skulle gå så jag hängde med in en stund. Sen säger hon: Du kan gå nu mamma! Hej då! Så vinka hon med handen glatt framför mitt ansikte. Jaha tänkte jag... Jag går väll då... Haha

Sen efter några timmar kom vi å hämta henne och hon var jätte glad och hade fått godis. Allt hade gått bra osv osv... Sätter oss i bilen och jag vill (såklart) veta allt: Vad gjorde ni? Hade dom fiskedamm? Käka ni tårta? Mm mm... Allt hon sa va: mm.... Ne. Vet inte. Och fortsatte äta på godiset! Haha...

Så att så mycket fick jag reda på... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback