På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest. Men fredag är ändå den dagen som känns bäst!

För idag är det time to åka RÄKBÅTEN! Ska bli så skoj. Ska bli så gött! Spelar ingen roll om det regnar. Och sen att det är fredag gör ju inte saken SÄMRE!!

Snart helg med min familj. I mon ska vi hitta på roliga grejer och på söndag ska Linnea på kalas. Gillar när helgen är lite planerad. Kan bli så jobbigt annars när man står där lördag morgon och man frågar: Vad ska vi göra idag?

Jag är slappis och kan lika gärna vara hemma å greja en hel lördag men Jimmie hatar att vara hemma så. Han vill hälsa på folk eller hitta på nått. Så ibland får man göra lite av varje :)

Ska jobba extra idag med :) ända till klockan 15! Haha... Hur ska jag orka ;)

Ne nu ska jag jobba vidare så man kommer till räkbåten någon gång! Mohahahahah....!

(Denna cykel va la fräck??)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback