Tisdag

Hej alla ni som fortfarande går in på min blogg! Haha! Jag e inte så aktiv med skrivandet längre känner jag... Men de e väll bara bra för då har man ju annat å göra? Eller nått...

Nu har jag lunchrast och kan skriva lite. Linnea har fått låna Theos gamla 12" cykel så idag när vi kommer hem ska vi ut och cykla. Eller jag går nog bredvid. Linnea får cykla. Tur man har kompisar med barn i ungefär samma ålder så man kan låna saker... Hehe.. :)

Sen ska jag väga mig idag med... Mindre kul. Har fuskat en del så får skylla mig själv. Jaja vi får se vad vågen visar!

Fick lön idag med. Jihoooooo!!! Inte en dag för sent! Har bytt bank så lönen kom in på mitt nya konto. Jätte bra. Så nu ska jag bara komma ihåg att använda mitt nya kort och koden till de!! Ska fixa de ikväll tänkte jag. Kolla så de stämmer och lägga in räkningar mm... Sånt där skit skojiga grejor... Man ser pengarna bara rinner ur handen... Haha...

Ne nu ska jag snart jobba igen!
Höres!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback