Vilken vecka...!

Jag tror jag kommer bli sjuk snart. Kände i halsen i morse och jag nyser lite då och då. -som de brukar vara för mig innan jag blir förkyld.

I natt sov Linnea bredvid mig. Vakna av att jag trodde hon skulle spy. Lät som hon hulka sig. Så jag upp hämta en spann, passa på att kissa... In i sovrummet igen och tände lampan men hon sov. Tror hon kanske oxå är på väg att bli sjuk. För jag kom på sen att hon måste ha hostat, eller harklat sig rättare sagt. Och sen har hon snarkat värre än nån annan i natt. Nog något på gång där med, tyvärr.... Jaja vad ska man göra. Bara tacka och ta emot! Haha..

Idag ska vi ut till Lycke, jag och Linnea. Jag ska hämta bordet till lördag (loppisen, ni har la inte glömt?) och Linnea ska la leka med mormor... Hihi.

Va i Ullared igår förresten! Hitta jacka till mig och lite annat smått och gått till Linnea. Åkte med mamma och Hanna bara så där spontant! Skit skoj! :)

Nu ska jag jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback