Då är dagen här!!!

Linnea kom in vid strax efter åtta och tyckte de va dags att gå upp. Helt ok för mig! Hehe... Haft en som snarkat bredvid mig från ca 3-tiden som jag vaknat till och från av... 

Linnea har inte sett klapparna under granen ännu. Jag avvaktar med att berätta... Vill piggna till lite först. Hehe... 

Igår va vi hemma hos Jessica med familj och spela bingo lotto på uppersittarkvällen. Hade tänkt å vinna massa pengar men inte nått... Hehe... Inte nån vann av oss... Så tråkigt. 
Men de va kul ändå. Även om man va rätt sleten i slutet... Trött och jävlig! Haha... 

Fy fan vilket väder de är ute!! Blåser storm och regnar... Juliväder verkligen! NOT! Men skit i de. Ska inte vara ute ändå ;) 

Nu ska jag äta frukost och sen öppna julklappar med L! ❤️ 
Ha en bra dag alla! Och en riktig god jul!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback