December 18

Haft sån trög dag på jobbet och allmänt nere typ. Mycket å göra (de va julbord) så de va inte trögt på de sättet. 

Men så åkte jag å klippte mig. Linnea va med. Mysigt. Och skönt att bli av med de rufset! Hehe... Kändes lite bättre. 

Och nu ikväll har vi vart på kalas hos Theo som fyllde fyra idag! Käka lite tårta och umgicks med trevliga människor. Så nu mår jag mycket bättre! :) 
Gör jag alltid när jag vart med Jessica iof. Hehe... Känner man sig lite nere eller trött blir man alltid pigg och glad efter man vart med Jessica :) Tur jag har dig! 

Ne nu ska jag borsta mina tänder och lägga mig! Go natt 

2 dagar kvar tills man är ledig i en vecka! 

Kommentarer
Anonym säger:

<3 puss på dig<3

2013-12-19 | 20:48:32
Bloggadress: http://Lillanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback