Julefrid?

Är det nu man ska känna julefrid eller? De gör inte jag. Jag är mer stressad än någonsin. Inte för att jag ska göra något speciellt utan det är nog för själva julafton jag är stressad över. Och juldagen. Vissa grejor förra året som man inte vill ska upprepas i år kanske eller nått?? 

Aaaaah blir galen. Fokusera på det positiva! 

På måndag ska bli väldigt kul iaf! Då ska vi hem till familjen Axelsson! (Antar jag. De brukar bli att vi sitter hemma hos dom) :) för uppesittarkvällen med bingo lotto och barnen ska byta julklappar. Myspys. Kommer inge ihåg vad jag köpt till killarna så blir lite suprice för mig med! Haha... 

Hade sån konstig och äcklig dröm i natt med. Jimmie va otrogen men att de inte räknades tyckte han... Ja jag vet inte... Ibland är hjärnan bra konstig. Tur det bara va en dröm iaf! Vakna vid 2 och gick på toa, sen somna jag igen och slapp den drömmen! Hehe... 

I morse när klockan ringde va jag så långt borta i drömmarnas värld. Snozzar aldrig och skulle jag trycka på snozz-knappen så somnar jag aldrig igen. Men det gjorde jag idag. Somna om på 1sek tror jag... Linnea va lika trött hon. Men de va nog för hon busa så mycket med Mattias igår. Hehe... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback