Kvällstankar eller nått

Ibland undrar jag varför jag läser vissa bloggar... Blir så irriterad. Jaja... Ska inte tjöta om de här. 

Har en Diesel på magen just nu. (Jag ligger i sängen) bebisen gillar inte de. Haha... Rör sig som aldrig förr. Bäst att putta ner Disel så hon ligger bredvid... Även om de är mysigt att känns den lille i magen :) 

Idag fick vi bakat pepparkakor jag och Linnea. Jag gjorde 3 stora hjärtan som vi ska spritsa på och sätta i fönstrerna i köket i morgon. Hann inte idag. Linnea ville först leka med duplo efter vi kom hem från förskolan och jobb. Så vi gjorde det en stund. Sen börja med middagen. Skala potatis till potatismoset. Osv... Så vi hann klart med pepparkakorna 15 min innan julkalendern började :) bra jobbat va? Haha.. 

Jag hann även göra egen marsipan som jag ska ha till mina Mozartkulor. Och vad go den blev! Å de va så lätt att göra med! Mumma! 
Men själva kulorna får jag höra en annan dag. Hanns inte med idag...

Go natt nu ska jag sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback