Söndag morgon

Så vaknar jag igen och kan inte sova. Fast nu är klockan sju iaf... Hehe... Sov lite länge idag än igår. 

Igår körde jag storstädning här hemma medans Jimmie och Linnea cykla i ösregnet som var! Linnea älskar att vara ute när det regnar. För då kan man göra geggamoja som hon säger... Hehe... 

Vid två körde vi in Jimmie på fest inne i stora staden Gbg. Va en överraskningsfest för en jobbarkompis som fyllde 40 :) har ingen aning om det blev lyckat för han sover ännu. Får fråga sen. 
Men efter vi släppt av han så fortsatte vi mot Frölunda torg och mötte upp Jessica och barnen. Hitta lite julklappar till Linnea inne på åhlens. Tycker dom har så himla fina kläder där inne med Pippi på! Va rätt mycket folk där i början men sen smalna de av. Trodde inte vi skulle hitta parkering men tillslut så! Skam den som ger sig! Haha... 
Kul att du ville va med Jessica!!! 

Tror jag börjar bli förkyld. Näsan känns tät och halsen svider. Inte bra. Men ska bara jobba 5 dagar till sen är jag ledig en vecka och jobbar en dag sen ledig två. Linnea har hosta på morgonen typ. Och lite snorig. De e ju förkylningstider nu. 

Hör att Linnea är vaken nu. Hon ligger och tänder och släcker sin nya nattlampa :) Jimmie satte upp den igår. Hon blev jätte glad och den ger sånt mysigt ljus. Hihi... 

Ne nu ska jag kolla tv! Får se vad vi hittar på idag annars! Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback