Tisdag

Får för mig att det är onsdag hela tiden. Väldigt störande. Kanske för att jag vill att tiden ska gå fortare? 
Ne men de vill jag inte... Vill bara hem och baka... Haha... Blev inget bak igår för vi hann inte. Skulle handla på city gross så vi tog pulkan ner jag och Linnea. Hon tyckte de va skitskoj och jag fick bra träning när vi gick hem :P 

Mysigt att gå i snön och det är kyligt. Va bara en hund som fattades haha... Om några år kanske det går en bredvid? Iaf så har jag 2 barn att dra med iaf. 
Overkligt att tänka så. Men även Pirrigt!! Hihi... De är 3 veckor kvar tills vi får se bebisen på ultraljud. Jag längtar! Känner ju att den rör sig i magen nu iaf så jag vet att det är något där hehe... 

Mer jobb och snart hem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback