Dagen innan fredag ;)

Kom iväg igår till gymmet även om jag la mig i sängen snabbt. Va änna skönt och "vara tillbaka". Hon i kassan kände igen mig iaf!
Och träningsvärk har jag idag med. Härligt!

Ska man göra till middag idag då? E inte sugen på nått (kan bero på att jag precis vräkt i mig lunch... Haha) så störande när man glömmer ta upp från frysen med... Jaja...

Ska hämta Linnea med vagnen idag så ska vi gå en promenad direkt efter dagis. Kanske hon somnar en stund. Igår somna hon lite för sent å då somnar hon senare på kvällen med. Inte bra när man ska upp halv 6 på morran sen...
Och när hon e ensam hemma med pappa så blir de mycke tv-tittande. Gillar inte jag... Okej å kolla på Bolibompa på kvällen men inte direkt när man kommer hem och sen hela em... Tur jag tar ut henne idag då! Haha... ;P (alltså tur att jag e perfekt... Hehe...)

snart e rasten slut! imon e de fredag! Snart helg :) tror linneas farmor skulle komma? Vi får se...

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback