Feb. 18, 2013

Idag åkte jag å träna direkt efter jobbet. Mamma å pappa hämtade Linnea och tog med henne hem till lycke.
Så efter träningen åkte jag hem och gjorde färdigt middagen och duscha i lugnans ro!

Vilket tråk väder de vart idag då! Blandning av snö och regn. Mest regn. (skönt) Vill verkligen inte ha mer snö nu. De får gärna va kallt. E ju ändå bara februari. Men snö behöver de inte vara.

I mon ska vi på samtal på linneas förskola. Prata om hur de har gått första tiden sen hon börja och vad vi har fått för uppfattning mm. Ska bli spännande! :) Jimmie jobbar till 18 men skulle komma med ändå och sen tillbaka till jobbet.

Vad trött jag e då. Linnea somna inte för ens vid 21. Tur hon får sovmorgon i mon. (Jimmie lämnar henne vid 8) och då får jag med sovmorgon. Ingen Linnea att dra upp och klä på. Skönt...

Träningen gick bra idag. Blir bara så provocerad på folk som INTE torkar av maskinerna efter sig. Så jävla äckligt! Hur svårt e de att torka efter sig? Men jag kan inte med att säga till. Ännu. Kommer la nån dag ;)

Ne nu ska här borstas tänder och sedan nana! Go natt så hörs vi i mon!
Snart e de helg!


Kommentarer
Ellenor säger:

Håller med dig om att det är oerhört äckligt och provocerande ..nä vi får la styra upp det stället, eller ?!? ;)
Du är iaf väldigt imponerande - jäklar vad du tränar!

2013-02-18 | 22:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback