Fredag

Precis slängt in en tvätt i maskin och en i torktumlarn... Upptäckte att de började tryta i både min och linneas garderob. Semlebullarna blev jätte fina. Lukta som riktiga semlebullar. Har inte smakat på dom än får göra de senare. Vi har precis ätit kvällsmat så får vänta lite.

Va hos tandläkaren idag ju. Trevlig och go tandläkare. Kunde fixa min "glugg" utan problem. Jag sa: jag ser ut som Madonna i framtänderna.. Hehe...
Men hon tyckte inte alls de va så farligt. Och de va bara att limma på tråden igen. Skönt de! :)

Linnea fick va ute i Lycke under tiden. Busa med mormor. Och när jag kom ut för att hämta henne så fick jag middag. Lyx ;)

Längtar tills i mon nu. Ska bli så skoj! Hoppas de e en bra show nu!

Ne om man skulle börja med semlorna kanske......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback