Hej lördag!

AAAAAAAHHHHH.....!!!!! Äntligen helg!
Sovmorgon till 6. Väntade på att Jimmie skulle vakna å han vakna när Diesel va i lådan (hon krafsar i 100 år när hon vart på lådan) å då tänkte jag; Kanske ska träna nu??? Men låg kvar en stund till och vid halv 8 va jag på gymmet.

Skönt att ha de gjort. Var jag och en till inne på tjejgymet. Lagom :) haha...

Vid 3 e de kalas å ikväll blir de melo hemma hos Hanna! Vet inte ens vilka som sjunger, å de brukar jag inte ha koll på heller iof... Brukar bli en överraskning när man sitter framför tvn vid 20 och dom presenterar artisterna. "jaha e HAN med??? Å ska hon sjunga?!" lika bra å ha de så. Hehe... Men se de, de ska jag!

Igår då, på gladiatorerna. Va paff jag blev. Har inte hört att han från Kungälv som tävla fick axeln/armen ur led? Skittråkigt för han hade nog annars tatt de. Men han va duktig annars tycker ja :)
Jag hade aldrig orkat!
Jimmie tyckte dom skulle köra så att även tjejer fick möta dom manliga gladiatorerna. De går ju inte sa jag. En tjej på 70 kg kan ju inte möta en kille på 100 kg. Han e rolig han. Men de va efter att han sett att en av dom kvinliga utmanarna va lesbisk tror jag....

Sa att vi åker vid 2 för Jimmie skulle göra ett ärende på vägen. Men klockan har aldrig gått så sakta?! E bara 1 1/2 timma kvar nu vilket e bra. Men seeeegt....
Ne nu ska jag packa väska för Linnea. Hörs senare!!!

(längtar till sommaren.....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback