Onsdag

Idag blir de träning! Längtar! :) och liiiite ångest... Haha... Kommer ju absolut inte ha samma kondition som jag hade innan jag opererades och de e skit tråkigt... Men så e läget nu så jag får helt enkelt starta om från början! (surt)

Handla ska jag göra idag med. Börjar tryta i kylen och frysen. Hoppas Linnea e på bra humör bara. E lite lättare då! :)

I natt kom hon in till mig vid 1 och jag orkade inte bära över henne. Klockan skulle ju ändå ringa vid halv 6. Men bär jag väckte henne i morse sa hon: Du får inte väcka mig!!!!!! Jag vill sova!!
Kan hon inte tänka så på helgerna, tänkte jag...

Tur man slutar tidigt på dagarna så hon inte behöver va där tills på kvällen. Fast då hade hon la fått sova på dagen för att orka. Hon somnar ibland på
Dagarna när vi har kommit hem på em. Inte varje dag, men ibland.

Hon sov utan blöja med mellan 1 och tills kl ringde. :) inte en kissdroppe!
Och härrom natten sov hon från 11 tills kl ringde utan blöja och inget i sängen! ( hon sover innan med den men vaknar och tar av sig den)

Ne nu ska jag jobba igen. Va la ett roligt inlägg detta då? Haha... Mina inlägg blir tråkigare och tråkigare... Sorry... Haha har inget vettigt att skriva om :P

Hörs senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback