Promenad

Blev en promenad på 1 timma förut när jag hämtat Linnea och nu har jag RÖV ont i benet... Jag skyller på skorna. Hade fel skor på mig... Hoppas värken försvinner tills i mon.

Linnea somna gott iaf :) sov hela rundan. Och när vi kom hem igen så gjorde jag middag. Lax och couscous till mig och lasagne till resten av familjen. Bara jag som äter lax här så idag fick de bli så.

Kollade på film ikväll. Möhippan heter den på svenska. De engelska kan jag inte ens stava till. B-någonting. Haha...

Men iaf, den va skit bra! Skratta många gånger så se den! Tror de va en tjejfilm för Jimmie va INTE intresserad av den. Haha... Han somna strax innan 9 och så hade han spelat på telefonen hela början av filmen. :P

Ska oxå gå och lägga mig nu. De e bara de att man måste borsta tänderna och de e så jobbigt när man sitter gött i soffan.... Lättare att ta fram telefonen och skriva lite på bloggen... Hähä...

Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback