Snabb hej

När jag va i köket (på jobbet) förut lös de upp nånting ljust i hela rummet. Va f*n e detta?!! Tänkte jag. De första som slog mig va komet. Nu kommer de en hit. Men sen kom jag på att de va ju solen! Haha... Guuuuuu va skönt! Men solen va faktiskt inte min första tanke. Hur skrämmande e inte de då?

Idag blir de promenad ner till city gross. Förhoppningsvis somnar Linnea en stund. Sen blir de träning :)
Jimmie slutar sent idag med så Hanna e snäll och kollar L!

Linnea e rolig. Hon brukar säga när man frågar henne innan vi ska åka på morran:- Behöver du kissa??
-Nej jag har redan kissat hos mormor. Samma när man säger att nu ska vi borsta tänderna. -Men jag har redan gjort de hos mormor....
Rymmer hon till mormor på nätterna?? Haha...
Mycket lustiga saker som kommer ur henne väldigt ofta... Måste börja skriva upp de. Så de finns till nästa bok till henne :)

Kommer Mia på grötö idag eller? Hon e så rolig. Älskar de programmet. Och sen såg jag att dom söker kandidater till hela Sverige bakar. De betyder att de kommer komma tillbaka!!! Jääääj!

Har fått sån lust att ändra hemma. I köket. Nytt köksbord bland annat och gardin. Och i vardagsrummet vill jag måla/tapsera. Å nya möbler.... Mycke man vill! :/ får ta lite i taget.

Ne nu blir de mer jobb!
Hörs senare!


Kommentarer
Michaela säger:

När jag såg på tv häromdagen att dom sökte folk till hela Sverige bakar tänkte jag på dig. Sök till det, du e ju grym :-)

2013-02-20 | 16:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback