Snart e de helg

Eller de e ju närmare idag, än igår iaf :P
Positivt tänkande!

Idag ska jag ta Linnea på promenad efter jag hämtat henne på dagis. Förhoppningsvis somnar hon i vagnen och jag kan lunka på och lyssna på ligga med P3 ;) haha!

Blev soppa till lunch idag. Hatar soppa... Men blev ingen matlåda över igår så då fick de bli "coup of soap". Funkar väll så sätt... Äta dessto mer när jag kommer hem... Haha!! (å jag skojar igentligen inte :P )

Igår behövde jag inte alls hämta Sofie å Jennifer i lycke. Mamma skulle handla så hon körde dom. Tränat fick jag iaf gjort. Känner i magen idag att man har lite träningsvärk! Gött å veta att de finns nått där i bland all "deg". Haha!

På lördag ska vi på 5års kalas. Vad köper man till en 5åring? Tjej. Tips hade vart kul om man fick!

Nu ska jag jobba igen!
hörs senareeeeeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback