Söndag -seg dag

Frukosten är intagen och jag funderar på vad man ska hitta på idag. Jimmie e i vbg och jag o Linnea e ensamma.

Klockan 6 ville Linnea gå upp idag. Hon fick välling och ligga bredvid mig och jag tänkte att hon kanske somnar om. Men icke... Halv 7 satte jag på barnprogrammen till henne och strax efter 7 ville hon äta frukost för hon va faktiskt jätte hungrig. Vilket jag inte trodde på eftersom hon ätit välling för inte så längesedan... Haha...
Hon gör allt för att man ska gå upp.
-mamma jag vill duscha. Jag e hungrig jag vill gå upp. Osv...

De va kul på kalaset igår. Tror Alexandra blev nöjd med alla presenter hon fick.
Jag satt och Googlade på olika tårtor som man kan baka när Linnea fyller år. Man får nog ha 2 iaf och då kan man ha en med Pippi och en tårta med prinsessa på. En sån med barbi så de ser ut som en klänning? Hade vart kul. Är ett tag kvar tills hon fyller men ändå! Haha... (jag längtar) :P
Frågan e om man ska baka själv eller om man ska köpa? Inget jag kanske behöver tänka på nu, men roligt att "planera" lite :) hihi....

Ska försöka ta oss till affären idag iaf. Behöver både kattmat och kattsand och frukt... Jaja... Nu ska jag dricka upp mitt te och duka bort frukosten och diska. (wohoooooo.....)


Kommentarer
Ellenor säger:

Go morgon! Kag hjälper gärna till att baka prinsesstårtan :)

2013-02-17 | 09:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback