Söndag

Fy fan va helgen går fort!! Inte bra.. Har hela söndagen kvar, men ändå! Haha...

Snöa ännu mer igår. Och jag blev irriterad för jag vill inte ha mer snö... Jag vill kunna cykla nu. Men får la vänta till mars. Då e de ju ändå en vår-månad. Då får de inte va snö! Okej? :P

Blev sent igår. Va hemma vid 12 men la mig inte för ens vid 1-tiden. Men Linnea sov till sju så jag fick lite sovmorgon!

Va ju ute i lycke och kollade melodifestivalen. Bättre bidrag denna gång än förra tycker jag. Käkade även tacos. För gött alltså... Hehe... Men jag lyckades äta så jag inte blev knökmätt! Lätt att man blir de med tacos tycker jag!

Igår på dagen åkte vi på en familjetripp till Naturhistoriska. Så nu har jag och Jimmie årskort där... Kan man åka dit hur Mycke man vill! Haha...
Tycker de e intressant med alla djur dom har och vissa ser verkligen levande ut! Men samtidigt går jag runt med maten uppe i halsen... Luktar konstigt på museum. ( jag e extra känslig när de gäller lukter med kan jag ju tillägga) men när vi kom till valen drog jag upp tröjan över näsan och mun. Vet inte vad de kan vara som luktar men har alltid tyckt de när man går på museum.

Bra ställe när man bantar iaf! Haha... Dom hade någon utställning nu om parasiter som vi gick och kolla på. Kände att magen börja kurra väldigt mycke och tog upp ett päron. Men kunde inte äta upp de. De växte i mun på mig tillslut! Töntig jag e, jag vet... Haha... Jimmie och Linnea käka upp sina frukter utan problem. Hehe...

Snart ska jag iväg och träna. Linnea väckte mig och va hungrig så vi käka och då måste jag vänta en stund innan träning. Ångrar mig nu. Kunde ju käkat efter träningen! Men men... Lätt att vara efterklok! :P

Annars vet jag inte vad som händer idag! Leka i snön kanske? Vi får se!

Nu ska jag byta om inför träning!
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback