Tiden går fort

I morgon e de redan första mars!!! Vad hände med februari? Skönt ändå. Snart e de vår!
"Mars, april har knopp i håret.." <---Vår

Så konstigt väder ute nu. De e inte halt på vägarna men träden är fulla av frost. Men jag gillart! Slipper man cykla som om man e rädd å dö. Haha.. Störande bara när växlarna fryser sig. Har 3 växlar och den stannar på 2an. Men hellre de än 3an. Då hade jag aldrig orkat upp för backarna.

När jag hämtat L idag så ska vi gå en promenad. Kanske hon somnar och jag kan lyssna på "ligga med P3" hihi!

Vill äta klyftpotatis idag med morötter. Men vi har bara köttfärs hemma. Kanske kan göra några pannbiffar till? Hade iof vart gött med en blodig biff!! Eller en annan köttbit. Inte blodig. Medium :) men de får vi ta en annan dag!

Köpte säng igår förresten! Blev kanon och sov.... som vanligt? Haha... Kände inte Mycke skillnad. Men denna e hel iaf! Haha...
Så tråkigt att man bor så smått. Kan inte inreda så mycket.. Blir andra bullar när jag flyttar till hus!! :) (drömma får man ju iaf!)
Nu e de snart mera jobb. Ända till 13.30. :)

Haj do!
(bild: Så här såg de ut när jag cyklade i morse. Kolla vad ljust de e ute!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback