1 år

Idag e de exakt ett årsedan jag börja jobba här :) tiden går fort!

De e lugnt och skönt på jobbet idag. Skön start med andra ord ;)
Glömde dock min nässpray hemma å huvudet känns tjockare å tjockare med tiden som går... Uääääh.... Men annars e de bra.

Upptäckte igår att jag kan sitta på huk nu! Visst, lite ont gör de men de går! Benet blir bättre och bättre!!!
Ser inte alls lika köttigt ut längre heller. De e inte köttigt alls, faktiskt.
Men lär ju inte kunna gå med kort kort denna sommarn iaf! (hade jag la inte gjort ändå... Haha)

Å vad jag vill hem till min nässpray. Hur kan man glömma den?? Jaja... E ju hemma om 2 Tim så e ingen fara med mig !

Idag kör jag igång med skärpningen av matintaget med! Nu ska här brännas fett! Kanske kan ta mig till gymmet idag? Får se när Jimmie kommer hem...
(Å där kom bortförklaring ett...) haha...

Men vet inte hur Mycke jag vågar göra med knävecket å allt...

Ne nu ska jag göra annat! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback