1 januari 2013

Första dagen detta året snart slut då :) idag har vart en seg dag. Dels för att jag mår som jag gör och sen bara sovit 4,5 timma i natt... Blir tidigt i säng ikväll, kan jag lova!

Vi kollade på film förut. Hade en sån där mysdag kan man säga. Linnea kolla i 10 min sen sprang hon runt en stund och sen kollade hon 10 min osv...
Sen kände jag att vi MÅSTE gå ut lite... Så vi tog på oss och gick ner till city gross och köpte middag. Mysmiddag. (haha)
Grillad rostbiff med potatissallad. Mumma! Även Linnea åt bra av de :)

Så nu har maten landat och Linnea (som aldrig blir trött känns de som) springer runt med pippidockan i vagnen och sjunger "vick på rumpanaffär".

Jag gillar när hon sjunger. Va på specialen härrom dagen och hon gick en bit framför mig mellan hyllorna och sjung någon låt. Så go. Tills hon helt plötsligt näst intill skriker ut låten. (antar att de ekade väldigt fräckt en bit där inne) haha... Fick änna säga till henne att sänka volymen lite och de gjorde hon och fortsatte sjunga :P

Ne nu ska jag göra annat! Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback