Feber

Idag blev de ingen inskolning.... Linnea har feber så vi blir hemma. Får bli en fixaallathemma-dag, tror jag.
Hon verkar redan piggare så är nog snart över.... Men iaf, fixat disken precis och snart ska vi plocka ner julen tänkte jag. Och ta några tag med dammsugaren... Kanske... Får se... Haha... Sen har vi lite bröte som ska ner till källaren.

Linnea har kollat på Pippi en stund och sen ronja. Men nu sitter hon och bakar med playdoon.
Hon kom ut till köket förut när jag plocka in i diskmaskin och sa helt arg; jag e inte sjuk. Jag har ingen feber!!!
Hon kom väll på att hon inte kan gå till förskolan idag då... Hehe...

E man gammal när man lyssnar på P3? Haha... Jag e så jäääääääääääävla trött på reklamen som dom kör på mix megapol. Går man hemma och höjer volymen för att dom pratar om något då, 2 sek efter, är de reklam i 100 år.... Suck! Så jag har börjat lyssna på P3 på morgonen... Hehe... Tycker de e skönt utan reklam, sen älskar jag hon Hanna som är en av programledarna! Hon e så rolig. Och värmlänning! Haha...

Ne nu får jag nog hjälpa Linnea med playdoon...
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback