Fy fan va trött jag e

Trött på allt... Inte bara för att Linnea vakna vid 2 och ville gå upp. Tror hon drömde nått. Hon ville att jag skulle sitta på sängkanten inne hos henne men jag ville inte sitta där resten av natten... så när jag tänkte att NU sover hon! Så reser man sig och då vrölar hon Neeeej! Stannaaaa!

Så tillslut sa jag; jag kommer snart. Ska bara på toa. Och jag hann väll precis somna om när hon ropar igen. Men då sa jag att hon fick komma in till mig och de gjorde hon så somna hon om tillslut. Lite mysigt va de när hon ville ligga på min arm och jag kramar om henne. :)

Men hade vart lite goare om vi hade sovmorgon och inte behövde gå upp strax efter 5! Undra hur trött hon e idag efter dagis? :)

Sen e de massa annan skit i mitt liv just nu. (men va dramatiskt de lät haha) men orkar inte skriva de här just nu. Tar de en annan dag...

Allt känns alltid lite pissigt när man e trött... Inte bra :P

Årets fattigaste vecka e de nu. Jag skulle vilja säga MÅNAD. Eller den månaden som kommer, rättare sagt e den fattigaste! För mig iaf... Å då e de ju de för alla eller? ;)

Herrrrrrre gud va tråkigt inlägg detta blev då... Ne får sluta skriva å hoppas på att de blir bättre ikväll. Kanske skriver nått mer då. Nått gladare? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback