Heeej!!!

Sitter å väntar på att lasagnen ska bli klar i ugnen. Japp, idag blir de lasagne.

Tog en seg morgon och stressa inte Mycke idag. Skulle ju inte göra nått speciellt... :)

Men när klockan blev 12 kände jag att nu får vi göra nått innan de blir mörkt och vi ångrar oss att vi inte gått ut tidigare. Så vi packa korv och grillkol och körde upp till fontin :)

Gick en bit och Linnea ville inte gå... Satte oss för att grilla korven och Linnea ville inte sitta, hon ville sova. Sen skulle vi äta och då ville hon ha korv men inte grillad.... Kul när man ska hitta på nått... Haha... Men lite mysigt en stund va de å sen åkte vi hem.

I mon blir de jobb för mig och inskolning för Linnea med Jimmie.
Önska jag kunde vart med där ist, men känns som jag inte vart på jobbet på 100 år... Bäst att va där lite med! Hehe...
Tänkte passa på att gå till jobbet i mon. Klä mig varmt och musik i öronen så går de nog fort :)

Ne nu e snart lasagnen klar!
Hörs senare!


Kommentarer
Anonym säger:

NÄMEN en bild på dig å Linnea:)

2013-01-13 | 20:30:02
Bloggadress: http://Lillanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback