Hej igen

Jag har fastnat i spelträsket... Spelar Hay Day och de e aproligt!! Därför jag inte bloggat på ett tag.
Fick iof in ett bildinlägg igår kväll medan jag vänta på att min skörd skulle bli klar! Hehe... (å nu väntar jag igen, faktiskt) ;)

Ska åka till jobbet snart med. Idag blir de bilen. Har gått alla dagar annars men igår va vi i fontin å gick och jag fick så jäkla ont i benet när vi va hemma igen, och de har Inte gått över än. Får se hur de blir på jobbet. GÅ dit kan jag inte göra iaf! :(

Va i fontin med Jessica och barnen igår. Så mysigt så, förutom att Linnea bara gnällde och grät (mest) hela tiden... Å fråga man varför e du ledsen? Då fick man som svar: För jag vill de!
Så jag vete fan om vi åker dit igen när de e kallt ute... Hon va ju sån när vi va där och grilla sist med...
När vi åkte hem sen och va nästan hemma sa hon: Nu e jag inte grinig längre :)... Men va bra...

Kom hem och börja med middagen å då fick jag lägga mig en stund. De änna krampade upp till baksidan lår igår.
Idag e de bättre, inte alls lika ont. Tur de!

Snart e de helg igen! Ska bli skönt. Och på måndag börjar vi lämna Linnea som vanligt :) de går jätte bra på förskolan! Hon älskar de rummet där man får klippa limma och måla :)

Lamorna utanför lägenheterna här i Björkås har inte funkat i natt och de e verkligen kolsvart ute! Haha... Tänk vad van man e vid de då! Skulle tända i hallen förut och jag fick änna lysa min väg med telefonen! Hihi...

Ne nu ska jag åka å jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback