Hejsan

Dåligt med bloggande idag men har inte kommit in på appen tidigare idag... Skit störande! Men nu så!

Febern sitter i så jag e hemma i mon. Måste bli frisk nu! Bli frisk så jag kan träna å så :) (och orka lite mer)

Idag vägde jag mig. Exakt en vecka med "nyttigheter" och jag gick ner 3,9kg. :) jag e mer än nöjd! Haha... Fortsätta så till nästa vecka med... Wiiiii!!!!

Tog tag i disken idag som inte vart rörd mer än när den blev påfylld. Va en hel del kan man säga... Såg för jävligt ut! Men nu e se rent och snyggt!
Såg att kläderna börja tryta i garderoben med så fått slänga i lite tvätt i tvättmaskin med. Tur de finns Alvedon! Hehe...

Nu ska jag kolla på tv å ta de lugnt!
Höra i mon!
(bild: min Goa kvällsmat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback