Lördag

Vaknade innan Linnea idag och kunde inte somna om... Kl va iof 7 så jag tänkte att hon kommer la snart. Å vid halv 8 hörde jag henne... Rätt ok ändå. Hehe... Låg och spela på min telefon... Jävla spel... Har ju aldrig batteri på telefonen längre! Haha..

Käkat frukost för en stund sen och jag la mig i sängen igen för att få upp värmen i fötterna... Svin kallt här!

Idag ska jag å Linnea till Lycke och sova där. Jimmie ska spela ps3 hela kvällen/natten med Persson.

Börjar änna få ont i halsen :( Vill inte bli sjuk... Har inte råd... Plus att jag vart hemma med Linnea nu med.
Så jäkla tråkigt att magsjuka ska va så smittsamt. Ingen vill ju ha de, så klart. Så när man har de så e de precis som om man har pesten eller nått! Haha!

Kan inte ens gå å handla. Iof så hade ju inte jag magsjuka nu. Jag klara mig. Men jag kan ju inte lämna Linnea ensam hemma? Hehe...

Nu kom Linnea å ville mysa så får skriva mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback