Lugn fredag :)

Skulle vart 3 barn här idag men 2 st är sjuka... Inte Mycke å göra idag! Haha Jag tänkte köra ett stort röj här i köket! Städa vartenda litet vrååå!
Fast just nu gör jag mannagrynspudding. Den står i ugnen. Kan va bra att frysa in å ha nån annan dag :) Visst e jag bra? Haha...

Fredag idag då! Tror inte jag har nått planerat i helgen... De va la My dog-mässan bara men vet inte om jag ska dit... Vi får se!

Längtar till nästa vecka! (tyvärr. Längta bort hela helgen! Haha) då ska Linnea börja dagis! Hoppas de är bra där...!
De e nog bra. Så klart de e bra!
Bara man kommer överens med fröknarna å så :)

Ne nu ska jobba igen! Hörs senare!


Kommentarer
maria säger:

Spännande, vart ska hon börja?

2013-01-04 | 10:05:57
Bloggadress: http://babyyoucancallmesven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback