Middagen i magen

Å jag ska byta sängkläder i min säng, men orkar inte... Orkar inte ens plocka undan på bordet just nu! Haha...

Jag och Linnea tog en lång dusch förut. 1 timma eller så duscha vi :) hur skönt som helst. Och mysigt!

Maten stod i ugnen (kålpudding ) så Jimmie skulle ta ut den när kl ringde.
Men när vi stod där i duschen så fick jag sån känsla att man kanske skulle ta å gå upp och kolla maten?
Och tur va de, för Jimmie hade somnat på soffan.... Lite bränd uppe på blev den men gick absolut att äta ändå! (tur för han de)
Tur man är tjej så man har koll på läget mesta dels.

Känns som alvedonen börjar gå ur mig nu... Snart ska Linnea sova och då kommer jag slockna strax efter! Ska bli så skönt! Hoppas på att Linnea somnar kl 19 ikväll...

Ne byta sängkläder va de ja!
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback