Tjooo....!

Idag åkte jag å Linnea ut till Lycke och hälsa på när (alla tänkte jag skriva men de va inte alla. Men många från släkten) var vid morfars hus och greja. Elda och slängde skräp osv... Kul å se så många även om man inte prata med alla just då.
Jag tog Jennifer Jesper och Linnea och kolla på fåren och mata hästarna med knäckebröd :) sen gick vi hem å fixa lunch med Ellenor och Sofie. (hem till
Mamma alltså... Haha :) )

Sen har de inte hänt Mycke idag. Vi ska hem till Jessica och Molle nu ikväll å äta tacos :)
Och mysa med yatzy. Vill med ha hund.... I framtiden...

Drömde i natt att jag bodde i ett fint litet hus med någon lada till och de va sommar och skönt. Hade även höns.
Men som sagt, de va en dröm... Å vill bo i hus. Helst igår. Trött på lägenheten nu. Å då e de ändå vinter.... Tänk till sommaren då! Haha...

Ne nu ska jag göra annat! Hörs senare!
(tyvärr blev de inga bilder idag. Vet inte varför men glömde helt av att ta bilder...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback